يکشنبه 20 مهر 1404
تاریخ : يکشنبه 24 دي 1402
کد 156860

مدیرکل استاندارد استان تهران:

استانداردسازی خدمات نیاز مبرم امروز شهروندان است

مدیرکل استاندارد استان تهران گفت:  برنامه‌های جدیدی برای استانداردسازی خدمات ارائه‌شده به شهروندان درحال اجرا و پیگیری است.
به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل استاندارد استان تهران، محمدحسین طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران در تشریح این خبر گفت: در رویکرد تحولی سازمان ملی استاندارد ایران، ارتقای کیفی و استانداردسازی خدمات جزو اولویت‌های کاری است و استاندارد خدمات هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، خانه‌های سالمندان، اتاق مادر و کودک، مراکز پیش‌دبستانی و مهدهای کودک از ابتدای سال تاکنون مورد بررسی قرار گرفته اند.
وی با اشاره به اینکه خدمات جدید در زمینه‌هایی نظیر آموزشی، گردشگری، عمومی، اجتماعی، تجاری، ورزشی و پستی است، ادامه داد: واحدهای ارائه‌دهنده خدمات برای بازاریابی موفق نیاز به ارتقای کیفیت، منطبق با نیاز روز بازار دارند، که استانداردسازی خدمات، زیربنای دستیابی به این بازار ها خواهدبود.
این مقام مسؤول ادامه داد: بازرسان استاندارد در راستای استانداردسازی خدمات، از ابتدای سال تاکنون 144 مرکز خدماتی شامل هتل، هتل آپارتمان، دفاتر خدمات پستی، مراکز توانبخشی و مراقبتی( خانه سالمندان)، خدمات قالیشویی، سالن‌های ورزشی، خدمات پایانه‌های فرودگاهی- ریلی و اتوبوسرانی تهران را مورد ارزیابی و بازرسی قرار داده‌اند.
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 24 دي 1402
  • ساعت 08
  • توسط زینب علی محمدی/اداره کل استاندارد استان تهران
  • تعداد بازدید 15
نظرات شما
captcha refresh
Aa