دبیر ستاد اربعین حسینی استان تهران از راهاندازی سامانه تلفنی شبانه روزی ۴۵۵۰۰ برای پاسخگویی به زوار اربعین حسینی از سوی کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین استان تهران خبرداد.
به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، سید کمال سادات، دبیر ستاد اربعین حسینی استان تهران از راهاندازی سامانه ۲۴ ساعته ۴۵۵۰۰ در اداره کل بازرسی استان، بهعنوان کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین ، جهت پاسخگویی به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.
وی اعلام کرد: این سامانه با هدف دریافت گزارشهای مردمی درباره مسائل، مشکلات و نقاط ضعف در ارائه خدمات به زائران از جمله تأمین آب، غذا، اسکان و حملونقل، در مسیر رفت و برگشت از ایران به عراق و بالعکس، فعال شده است.
سادات عنوان کرد: زائران محترم میتوانند از داخل کشور با شمارهگیری ۰۲۱۴۵۵۰۰ از طریق تلفن همراه، از شهرستانهای خارج از استان تهران با تلفن ثابت ۰۲۱۴۵۵۰۰ و از شهر تهران با شماره ثابت ۴۵۵۰۰ تماس حاصل نمایند. همچنین تماس از کشور عراق با پیششماره ۰۰۹۸۰۲۱ امکانپذیر است.
دبیر ستاد اربعین حسینی استان تهران خاطرنشان کرد: زائران گرامی در صورت مشاهده هرگونه ضعف در خدماترسانی، کمبود وسایل حملونقل، مواد غذایی، آب شرب یا امکانات اسکان ، شکایات، و نیز تأخیر در امدادرسانی به دلیل حوادث احتمالی در مسیر، میتوانند مراتب را از طریق این سامانه اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت برای رفع مشکلات انجام شود.