شهردار قدس از اقدام و پاسخگویی به بیش از ۲۰۰ مورد تماس تلفنی و مطالبات مردمی و رفع فوری نواقص از طریق سامانه ۱۳۷ در آبانماه سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرقدس؛ سعید شهلی با بیان اینکه رسالت اصلی مدیریت شهری خدمترسانی و رفع مشکلات مردم است، گفت: سامانه ۱۳۷ به عنوان اولین درگاه ارتباطی مردم و مدیریت شهری محسوب میشود که مردم میتوانند تمامی مطالبات خود را در حوزه مدیریت شهری با شمارهگیری ۱۳۷ با پرسنل مجموعه مطرح کنند.
وی افزود: عوامل ۱۳۷ تمامی درخواستهای مربوطه را به تفکیک برای پیگیری و اجرا به واحدهای مختلف شهرداری ارجاع میدهند و سعی داریم که در سریعترین زمان ممکن این مشکلات و مطالبات را پیگیری و برطرف کنیم.
شهردار قدس از پاسخگویی به ۲۰۰ مورد تماس تلفنی و مطالبات مردمی و رفع فوری نواقص در آبانماه سال جاری خبر داد و افزود: از مهمترین مطالبات شهروندی، درخواست برای ترمیم روکش آسفالت و نوار حفاری معابر، پاکسازی اراضی و جمعآوری نخاله، جمعآوری سگهای بلاصاحب، احداث و اصلاح سرعتگیرها، طعمهگذاری در محلات، نصب دریچههای فاضلاب، ترمیمهای سطحی جداول و کفپوشهای پیادهراهها، درخواست برای رفع سد معبر در کوچهها و خیابانها، پیگیری شکایات مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت و سد معبر در انجام عملیاتهای ساختمانی و ... است.
شهلی ضمن اشاره به خرید ۳ دستگاه خودروی نیمه سنگین و دیگر تجهیزات موردنیاز این حوزه افزود: با تقویت توان لجستیکی و تأمین نیروی انسانی متخصص در واحد فوریتهای شهری ۱۳۷ با رفع سریع مشکلات میتوانیم رضایتمندی حداکثری شهروندان محترم را جلب کنیم.
شهردار قدس در پایان از حضور پرسنل مرکز فوریتهای شهری ۱۳۷ از ساعات اولیه صبح تا پاسی از شب جهت پاسخگوی به تماسهای تلفنی شهروندان خبر داد.