يکشنبه 20 مهر 1404
تاریخ : شنبه 4 آذر 1402
کد 155089

شهردار پیشوا: لزوم اعتمادسازی بین مردم و جلب رضایت آن‌ها/ شهرداری خط مقدم ارائه خدمات به مردم است

شهردار پیشوا در جلسه شورای معاونین، شهرداری ها را خط مقدم ارایه خدمات به مردم دانست.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پیشوا؛ سیدجمال محمدی شهردارپیشوا با اشاره به اینکه برای شهرداری‌ها وظایف بیشماری پیش‌بینی شده است افزود: شهرداریها خط مقدم در ارائه خدمات به مردم هستند و پاسخگویی و پیگیری مشکلات مردم در مناطق نیاز به افراد توانمند و کاربلد در سیستم است.

محمدی افزود: یکی از سختی‌هایی که کار شهرداری‌ها دارد این است که به دلیل قوانین و مقررات امکان پاسخ مثبت به تمام درخواست‌هایی که شهروندان دارند نیست و در برخی مواقع ناچار هستند که به واسطه قوانین پاسخ منفی به شهروندان بدهند.

وی ادامه داد: در بسیاری موارد منفعت شهر در نه گفتن به درخواست‌هایی از جمله تخلفات ساختمانی و رعایت نکردن ضوابط است و حجم چنین مراجعاتی به شهرداری بسیار زیاد است و شهرداری هم موظف است برای رعایت منفعت شهر جلوی تخلفات را بگیرد یا برخورد لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: این موضوع ناراحتی‌هایی را به دنبال دارد اما به‌طور قطع با رفتار خوب و مناسبی که کارکنان شهرداری‌ها با مردم دارند و خواهند داشت این نارضایتی‌ها به کمترین حد خود می‌رسد.

شهردار پیشوا در پایان اعتمادسازی بین مردم و جلب رضایت آن‌ها را از اولویت‌های کاری خود دانست و خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای برنامه و پروژه‌ها باید اعتماد مردم را به مدیریت شهری باز گردانیم که استفاده از ظرفیت آن‌ها در امور شهری به ویژه تدوین بودجه می‌تواند یکی از راهکارهای جلب رضایت مردم و اعتماد آن‌ها باشد.
 
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 4 آذر 1402
  • ساعت 11
  • توسط هادی آرامی/شهرداری پیشوا/استانداری تهران
  • تعداد بازدید 2
نظرات شما
captcha refresh
Aa