يکشنبه 20 مهر 1404
تاریخ : يکشنبه 19 شهريور 1402
کد 152251

شهردار پاکدشت تأکید کرد؛ درخواست‌های مردمی محور فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی مدیریت شهری است

شهردار پاکدشت گفت: تمامی درخواست‌ها و مشکلات اعلام شده از سوی شهروندان جمع آوری شده در دیدارها و ملاقات‌های عمومی بازبینی، صدور دستور و به واحدهای مربوطه ارجاع شده‌اند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری شهر پاکدشت؛ در حاشیه بازدید از پروژه های سطح شهر، شیخ ویسی ضمن تاکید بر حضور مستمر در دیدارهای مردمی و ملاقات با شهروندان  وهمچنین حضور در برنامه های میز خدمت مساجد، از صدور دستور برای تمامی درخواست‌ها و مطالبات شهروندان خبر داد و افزود: بخشی از این درخواست‌ها، مشکلات شخصی و فردی است که شهروند می‌تواند با مراجعه به شهرداری مناطق  و پیگیری دستورات صادر شده از نحوه‌ی حل مشکل خود، مطلع و در صورت نیاز ضمن آشنایی با قوانین و روند اداری موضوع را پیگیری نماید.

 شهردار پاکدشت  در خصوص بخش دیگر درخواست‌ها که مشکلات و نیازها و پیشنهادات عمومی را شامل می‌شود، گفت: این درخواست‌ها نیز با توجه به اهمیت، بودجه و الویت‌بندی پروژه‌ها و طرح‌های منطقه، کارشناسی و در صورت امکان در دستور کار قرار می‌گیرند که در این بین درخواست‌های مرتبط با حوزه خدمات شهری و فضای سبز با سرعت بیشتری انجام خواهند شد.

 شیخ ویسی  بیان کرد: تمامی درخواست‌های جمع آوری شده در ملاقات های مردمی توسط واحدهای ذیربط  بازبینی، دسته بندی و پس از صدور دستورات لازم به واحدهای مربوطه ارجاع می‌شوند؛ جمع بندی مسائل و ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در این خصوص نیز طی برگزاری جلسات ماهیانه پیگیری می‌شود.

 وی ارتباط دوسویه مسئولین و شهروندان را از اهداف مدیریت شهری  و افزود: بسیاری از مراجعین در ساعت‌های مختلف اداری با مراجعه به دفتر شهردار نسبت به پیگیری و حل مسائل خود اقدام می‌کنند و در این بین هیچ گونه مشکل و محدودیتی وجود ندارد.

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 19 شهريور 1402
  • ساعت 09
  • توسط محسن پازوکی/شهرداری پاکدشت/استانداری تهران-فرمانداری پاکدشت
  • تعداد بازدید 12
نظرات شما
captcha refresh
Aa