دوشنبه 28 مهر 1404
تاریخ : شنبه 17 دي 1401
کد 146357

فرماندار ملارد : مدیران با خوش رویی و سعه صدر جوابگوی مطابات مردم باشند

فرماندار ملارد بر رعایت تکریم ارباب رجوع و جوابگویی به مطالبات شهروندان همراه با خو شرویی و سعه صدر تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، جابر کریمی فرماندار ملارد در جلسه کمیته رصد نارضایتی های شهرستان گفت: از عمده شکایات مردم عدم پاسخگویی برخی مدیران است، مدیران باید به صورت مستمر در دسترس مردم و پاسخگوی مطالبات آنان باشند.
وی افزود: نوع برخورد مدیران و کارکنان ادارات می بایست مناسب باشد، اگر گزارشی را دریافت کنیم که مدیر و یا کارمندی با مردم برخورد نامناسبی داشته، قطعا" برخورد خواهیم کرد.
جابر کریمی ادامه داد: درب اتاق مدیران به روی مردم باز شد، صریح و شفاف و با گشاده روئی با مردم سخن بگوئید حتی اگر خواسته آنان قانونی نباشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد تاکید کرد: مدیران شهرستان نارضایتی های مربوط به اداره خود را دسته بندی و براساس اولویت رصد و تا رسیدن به نقطه مطلوب پیگیری نمایند.
وی با بیان اینکه مدیران نباید دست روی دست گذاشته و نظاره گر باشند تا فرمانداری به مسائل ورود کند، اظهار کرد: با کار روزمره نمی توان شهرستان را که با مشکلات عدیده روبروست اداره کرد، کار شبانه روزی و فرهنگ مسئولیت پذیری باید در بین مدیران نهادینه شود.
فرماندار ملارد گفت: جمع آوری معتادین متجاهر از سطح شهر، برخورد قاطع و جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز، برخورد و مقابله با سارقین و مواد فروشان رسیدگی به نظافت معابر عمومی شهرها و روستا از جمله مطالبات شهروندان است.
وی تصریح کرد:  ساماندهی سد معبر و کودکان کار، جمع آوری انشعابات غیر مجاز، تعیین تکلیف فعالیت باغ رستوران های غیر مجاز‌ در روستای خوشنام، نظارت بیشتر بر فعالیت واحدهای صنفی به ویژه نانوایی ها، رسیدگی به وضعیت فعالیت تعاونی ها و توجه به روشنایی و بهسازی معابر از دیگر مطالبات شهروندان است که باید تا جلسه اتی اقدمات صورت گرفته در خصوص موارد ذکر شده به فرمانداری گزارش شود.
  • نوشته شده
  • در شنبه 17 دي 1401
  • ساعت 13
  • توسط یوسف قربانی /ادمین فرمانداری ملارد
  • تعداد بازدید 2
  • واحد ارجاع دهنده فرمانداری ملارد
نظرات شما
captcha refresh
Aa