شنبه 12 مهر 1404
تاریخ : شنبه 12 مهر 1404
کد 170081

اقدام و پیگیری بیش از ۷۰۰ عملیات مختلف از طریق سامانه ۱۳۷ در نیمه نخست امسال

شهردار قدس از اقدام و پاسخگویی به بیش از ۷۰۰ مورد تماس تلفنی و مطالبات مردمی و رفع فوری نواقص از طریق سامانه ۱۳۷ در ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرقدس؛ سعید شهلی با بیان اینکه رسالت اصلی مدیریت شهری خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مردم است، گفت: سامانه ۱۳۷ به عنوان اولین درگاه ارتباطی مردم و مدیریت شهری محسوب می‌شود که مردم می‌توانند تمامی مطالبات خود را در حوزه مدیریت شهری با شماره‌گیری ۱۳۷ با پرسنل مجموعه مطرح کنند.
 

شهردار قدس از پاسخگویی به ۷۰۰ مورد تماس تلفنی و مطالبات مردمی و رفع فوری نواقص در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: از مهم‌ترین مطالبات شهروندی، درخواست برای ترمیم روکش آسفالت و نوار حفاری معابر، پاکسازی اراضی و جمع‌آوری نخاله، جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب، احداث و اصلاح سرعت‌گیر‌ها، طعمه‌گذاری جهت جانوران مضر در محلات، نصب دریچه‌های فاضلاب، ترمیم‌های سطحی جداول و کف‌پوش‌های پیاده‌راه‌ها، درخواست برای رفع سد معبر در کوچه‌ها و خیابان‌ها، پیگیری شکایات مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت و سد معبر در انجام عملیات‌های ساختمانی و... است.

  • نوشته شده
  • در شنبه 12 مهر 1404
  • ساعت 07
  • توسط رضا قاسمی پیربلوطی/شهرداری قدس/استانداری تهران
  • تعداد بازدید 7
نظرات شما
captcha refresh
Aa