شنبه 1 شهريور 1404
تاریخ : دوشنبه 20 اسفند 1403
کد 165416

با هدف رضایتمندی مسافران نورزی

هدف اصلی ما افزایش سطح رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی از خدمات ارائه‌شده در شهر تهران است

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران خواستار استفاده از تمام ظرفیت دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر در ارائه خدمکات به گردشگران ارتقا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل گردشگری،صنایع دستی و میراث فرهنگی استان تهران، سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران و جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر شهر تهران بر لزوم دقت و نظارت مستمر در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر تأکید کرد و گفت: «در نوروز ۱۴۰۴، هدف اصلی ما افزایش سطح رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی از خدمات ارائه‌شده در شهر تهران است.»

وی با اشاره به اهمیت نظارت و پایش دقیق عملکرد دستگاه‌های اجرایی افزود: «فرم‌های ارزیابی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که متناسب با محدوده فعالیت و پهنه مدیریتی هر دستگاه، عملکرد آن‌ها را بررسی کند. در صورت مشاهده هرگونه نواقص یا کاستی در ارائه خدمات، اقدامات اصلاحی لازم به‌سرعت انجام خواهد شد.»
بشیری همچنین با تأکید بر لزوم هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: «تمامی نهادهای عضو ستاد موظف‌اند با نهایت دقت و هماهنگی عمل کرده و کیفیت خدمات خود را در حوزه‌های مختلف ازجمله حمل‌ونقل، اسکان، نظافت شهری، اماکن گردشگری و ارائه اطلاعات به گردشگران ارتقا دهند.»
وی ابراز امیدواری کرد که با اجرای دقیق این فرآیندهای نظارتی، شاهد بهبود مستمر خدمات و افزایش رضایتمندی مسافران و گردشگران در ایام نوروز ۱۴۰۴ باشیم.
 

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 20 اسفند 1403
  • ساعت 11
  • توسط مهدی وحیدی/اداره میراث فرهنگی شهر تهران
  • تعداد بازدید 48
نظرات شما
captcha refresh
Aa