چهارشنبه 7 آبان 1404
تاریخ : يکشنبه 7 آبان 1402
کد 153949

برقراری ۱۶۳۳ تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری اسلامشهر در مهرماه سال جاری

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری اسلامشهر از برقراری ۱۶۳۳ تماس شهروندی در مهرماه خبر داد.
به گزارش شهرداری شهرداری اسلامشهر، طبق آمار استخراج شده از درگاه نرم افزار سامانه ۱۳۷ در مهر ماه سال جاری تعداد ۱۶۳۳ تماس ورودی شهروندی احصاء شده که از این تعداد ۹۷۶ مورد ثبت و به حوزه های اجرایی مربوطه ارجاع شده است.

گفتنی است از مجموع درخواست های مردمی ثبت شده موضوعات مرتبط با (فضای سبز شهری، نظافت معابر و مسیل ها و آسفالت معابر) به ترتیب بیشترین آمار فراوانی ارجاع پیام ها را به خود اختصاص داده اند که در این بین مناطق ۱ و ۲ بیشترین سهم از پیام های ارجاعی را داشته اند.

نرم افزار بکار گیری شده در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری اسلامشهر مدرنترین و به روز ترین نرم افزار حال حاضر در این حوزه بوده که همزمان مورد استفاده کلانشهرهایی همچون تهران و کرج است.این سامانه تمام هوشمند به صورت برخط امکان ثبت، ضبط و ارجاع روزانه پیام های شهروندان را داشته و کارشناسان این سامانه نیز به فوریت نسبت به پیگیری، بازخورد سنجی و تعیین تکلیف پیام ها تا حصول نتیجه نهایی اقدام می‌نمایند.

لازم بذکر است امروزه به مدد این سامانه مراجعات حضوری شهروندان به شهرداری به طور چشمگیری کاهش یافته که این امر موجب تسهیل و تسریع در انجام امور و حصول نتیجه از سوی شهروندان گردیده است، که می‌توان آنرا در راستای توسعه دولت الکترونیک جزء دستاوردهای مثبت و رو به جلو شهرداری اسلامشهر ارزیابی کرد.
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 7 آبان 1402
  • ساعت 08
  • توسط احمد صفری/شهرداری اسلامشهر/ استانداری تهران
  • تعداد بازدید 25
نظرات شما
captcha refresh
Aa