شهروندان اسلامشهری با برقراری تعداد ۸۵۲۳ تماس با سامانه ۱۳۷ از ابتدای سال تاکنون، درخواست ها و مشکلات خود را مطرح نمودند.
به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، از ابتدای سال تاکنون تعداد ۸۵۲۳ تماس مردمی در سامانه ۱۳۷ ثبت شده که بخشی از موضوعاتی همچون، فضای سبز، نظافت شهری وآسفالت، پیام ها را به خود اختصاص داده اند و بیشترین تعداد تماس مردمی را داشته اند.
گفتنی است سامانه ۱۳۷ به عنوان یکی از پل های ارتباطی شهروندان با مجموعه مدیریت شهری، نقش بسزایی در کاهش مشکلات شهری دارد و شهروندان میتوانند از طریق این سامانه به بیان مشکل و درخواست خود بپردازند که بلافاصله پس از ثبت پیام در سامانه، پیگیری جهت رفع مشکل و رسیدگی به آن انجام خواهد شد.