همزمان با آغاز فرآیند ارزیابی عملکرد شرکت های توزیع نیروی برق"مجید برنگی" مدیر کل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر با حضور در ساختمان ستادی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با "کامبیز ناظریان" مدیرعامل این شرکت ، دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ"مجید برنگی" در این دیدار با بیان این که ارزیابی های دوره ای می تواند در شناسایی چالش ها و مشکلات احتمالی کاری و بهبود روند ارائه خدمات به شهروندان تاثیرگذار باشد تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در این مرحله، طی سه روز عملکرد توزیع برق پایتخت در حوزه های منابع انسانی، خدمات مشترکین، مالی و پشتیبانی، مهندسی و بهره برداری توسط کارشناسان، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
"کامبیز ناظریان" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز ارائه خدمات شایسته و منظم در تهران، به عنوان پایتخت کشور، با توجه به استقرار نهادهای های مهم ملی و تعداد بالای مشترکان و حجم قابل توجه تاسیسات، را پراهمیت خواند و ضمن اشاره به برنامه ریزی گسترده به منظور گذر از پیک تابستان سال جاری افزود: به منظور تسهیل روند خدمات رسانی و تکریم مشترکان، بخش قابل توجهی از خدمات در حال حاضر به صورت غیرحضوری به متقاضیان و شهروندان ارائه می شود و این شرکت، توسعه هرچه بیشتر خدمات غیرحضوری و دولت الکترونیک را به صورت جدی در دستور کار خود دارد.
وی در خاتمه حضور کارکنانی متعهد و متخصص در این شرکت و تلاش های خستگی ناپذیر آنان در راستای اجرای برنامه های تدوین شده را تضمین کننده ارائه خدماتی شایسته به مشترکان برق در شهر تهران دانست.