مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران از عملیاتی شدن پاسخگویی به شهروندان از طریق سامانه سامد در محل فرمانداری ها خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ اسدالله تقی زاده اظهار داشت: در راستای اجرای نظامنامه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) مبنی بر تسهیل ارتباط مردم و مدیران و به منظور جلوگیری از اتلاف وقت مدیران و افزایش کیفیت پاسخگویی سامانه سامد با هماهنگی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و پیگیری اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران اجرایی شد.
وی افزود: فرمانداری شهریار به عنوان اولین مجری طرح روز چهارشنبه ۲۴ آذر ماه با حضور فرماندار و شهرداران تابعه پاسخگوی شهروندان از طریق سامانه ۱۱۱ سامد بودند.
لازم به ذکر است سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردم و دولت (سامد) با هدف ارتباط مستقیم مردم با مسئولان در سطوح مختلف طراحی و به صورت مستمر و با نظارت و پیگیری نهاد ریاست جمهوری و اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران در ساعات اداری پاسخگوی مردم شریف استان می باشد.
انتهای پیام/