شنبه 1 شهريور 1404

سامانه ارتباط مردمی و رسیدگی به شکایات

شهروندان  گرامي مي توانند از طريق اين سامانه شكايت هاي خود را در خصوص موضوعات مرتبط با وظايف اين سازمان مطرح فرمايند. لطفا پس از ثبت اطلاعات فردي، نوع و متن شكايت را وارد و در صورت نياز مستندات آن را ضميمه نماييد. در پايان يك شماره پيگيري صادرخواهد شد كه لازم است براي پيگيري هاي بعدي نگهداري شود.

 
ثبت شکایت                                                                   پیگیری شکایت            
                                             

توجه به موارد ذيل الزامي است:
- شكايت بايد مدلل و مستند باشد. به شكاياتي كه فاقد مستندات لازم باشد ترتيب اثر داده نخواهد شد.
- هرگونه شكايتي ميبايست صرفا توسط ذينفع و يا وكيل قانوني او مطرح گردد.
- به شكاياتي كه داراي اطلاعات ناقص يا نادرست بوده و مشخصات شاكي يا هويت وي احراز نشود، رسيدگي نخواهد شد.
- مسئوليت قانوني مطالب اظهار شده در حوزه شكايت و عواقب ناشي از بيان مطالب كذب،  بر عهده شاكي بوده و  و بر اساس قوانين مربوطه از طرف ذينفعان، پيگرد قانوني دارد
 
Aa