شهروندان گرامي مي توانند از طريق اين سامانه شكايت هاي خود را در خصوص موضوعات مرتبط با وظايف اين سازمان مطرح فرمايند. لطفا پس از ثبت اطلاعات فردي، نوع و متن شكايت را وارد و در صورت نياز مستندات آن را ضميمه نماييد
. در پايان يك شماره پيگيري صادرخواهد شد كه لازم است براي پيگيري هاي بعدي نگهداري شود.
توجه به موارد ذيل الزامي است:
- شكايت بايد مدلل و مستند باشد. به شكاياتي كه فاقد مستندات لازم باشد ترتيب اثر داده نخواهد شد.
- هرگونه شكايتي ميبايست صرفا توسط ذينفع و يا وكيل قانوني او مطرح گردد.
- به شكاياتي كه داراي اطلاعات ناقص يا نادرست بوده و مشخصات شاكي يا هويت وي احراز نشود، رسيدگي نخواهد شد.
- مسئوليت قانوني مطالب اظهار شده در حوزه شكايت و عواقب ناشي از بيان مطالب كذب، بر عهده شاكي بوده و و بر اساس قوانين مربوطه از طرف ذينفعان، پيگرد قانوني دارد