| ردیف | 
                    محور سنجش | 
                    پرسش | 
                    سطح رضایت | 
                
                
                    | 1 | 
                    شفافیت فرایندی | 
                    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: | 
                    
                    
        
                  
                     | 
                
                
                    | 2 | 
                    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: | 
                    
                    
        
                  
                     | 
                
                
                    | 3 | 
                    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: | 
                    
                    
        
                  
                     | 
                
                
                    | 4 | 
                    پاسخگویی و مسئولیت پذیری | 
                    نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: | 
                    
                    
        
                  
                     | 
                
                
                    | 5 | 
                    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: | 
                    
                    
        
                  
                     | 
                
                
                    | 6 | 
                    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: | 
                    
                    
        
                  
                     | 
                
                
                    | 7 | 
                    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواست ها: | 
                    
                    
        
                  
                     | 
                
                
                    | 8 | 
                    تسلط بر فرایند | 
                    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: | 
                    
                    
        
                  
                     | 
                
                
                    | 9 | 
                    زمان فرایند | 
                    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: | 
                    
                    
        
                  
                     | 
                
                
                    | 10 | 
                    تعهد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: | 
                    
                    
        
                  
                     | 
                
                
                    | 11 | 
                    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: | 
                    
                    
        
                  
                     | 
                
                
                    | 12 | 
                    نظام مند بودن فرایند | 
                    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: | 
                    
                    
        
                  
                     | 
                
                
                    | 13 | 
                    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: | 
                    
                    
        
                  
                     | 
                
                
                    | 14 | 
                    ارائه چندباره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیر کپی شناسنامه، کارت ملی و ...) به بخشهای مختلف: | 
                    
                    
        
                  
                     | 
                
                
                    | 15 | 
                    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: | 
                    
                    
        
                  
                     | 
                
                
                    | 16 | 
                    کلیات فرایند | 
                    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: | 
                    
                    
        
                  
                     | 
                
                
                     
                    
                    
        
                  
                     |