راهبرد مشارکت استانداری تهران

 

 

استانداری تهران در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید. چشم انداز سازمانی ما آن است که  همواره بعنوان یکی از بهترین سازمان ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی ، دقیق ، کارشناسی ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.

هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی استانداری  برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین ، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان  را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید.

بسترهاي تعاملي شهروندان براي اعلام نظرات، پيشنهادات، انتقادات و شكايات عبارتند از:

پايگاه اطلاع ­رساني سازمان به نشانيwww.ostan-th.ir

پست‌ الكترونيكي به آدرس info@ostan-th.ir

شماره تماس و ايميل مسئولين درج شده در تارنماي سازمان

ديگر كانال‌هاي ارتباطي( تلفن گويا، ارسال پيامك و...)

نظرات شهروندان توسط حوزه رياست، روابط عمومي و امور بين الملل دريافت و با همكاري ساير بخش‌هاي مرتبط و مسئول، بررسي، پيگيري و در صورت لزوم پاسخ داده شود.