شهردار فرون آباد در برنامه ملاقات مردمی با شهروندان گفت: ارتباط مؤثر و تعامل سازنده با مردم یکی از اصول کلیدی مدیریت شهری است و به رضایتمندی اجتماعی کمک بزرگی میکند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون آباد، محمد عسگری فرد شهردار فرون آباد در برنامه ملاقات مردمی با شهروندان که با حضور فرهاد جهانگیری رئیس و زهرا علی عسگری نایب رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد برگزار شد، بیان داشت: نشستهای مردمی فرصت مغتنمی برای شناخت بهتر نیازهای واقعی شهروندان و تسریع در رسیدگی به آنها فراهم میکند و ارتباط نزدیک با شهروندان و توجه به مشکلات آنان، بنیان اصلی مدیریت کارآمد شهری محسوب میشود و به رضایتمندی اجتماعی کمک بزرگی میکند.
وی افزود: حل مشکلات مردم، اولویت نخست مجموعه مدیریت شهری است و هیچ موضوعی مهمتر از رضایت شهروندان نیست و معتقدیم که این اقدام نقش بسیار مهمی در شناخت مشکلات، کاستیها و نیازهای شهر داشته و خواهد داشت.
شهردار فرون آباد با تأکید بر ضرورت رسیدگی همهجانبه به خواستههای شهروندان، ادامه برگزاری منظم ملاقاتهای مردمی را گامی مؤثر در شناسایی دقیق نیازهای مردم و ارتقای کیفیت خدمات شهری دانست و عنوان کرد: در برنامه ملاقات مردمی شهروندان بدون واسطه، مسائل و دغدغههای خود را در حوزههای مختلف شهری مطرح می کنند.
محمد عسگری فرد شنیدن بی واسطه درخواستها، مطالبات، مشکلات، انتقادها و نظرات ارزنده مردم را از نتایج مثبت ملاقات مردمی دانست و اضافه کرد: گفتگو و شنیدن مشکلات بدون واسطه و رو در رو با مردم باعث افزایش رضایتمندی می شود و این حق مردم است که بتوانند با مدیریت شهری خود ارتباط داشته باشند و از نزدیک معضلات و مشکلات خود را مطرح کنند.
در این جلسه که در راستای ارتباط مستقیم و چهره به چهره با شهروندان و پیگیری مشکلات مردمی برگزار شد، تعداد 9 نفر از شهروندان با حضور در شهرداری در گفتگویی کوتاه مسائل و مشکلات خود را بیان نموده و پس از بررسی دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات از سوی شهردار فرون آباد صادر گردید.