دوشنبه 12 آبان 1404
تاریخ : يکشنبه 11 آبان 1404
کد 170841

فرماندار پردیس:

یکی از شاخص های ارزیابی مدیران، میزان تحقق وعده ها در میزهای خدمت است

فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه برگزاری میز خدمت در فاز ۵ شهر پردیس با تاکید بر لزوم نزدیکی میان مدیران و مردم، بر بررسی و ارزیابی میزان تحقق وعده‌ها و مصوبات میزهای خدمت تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان پردیس در جمع مردم حاضر در میز خدمت فاز ۵ با بیان مطلب فوق افزود: بیش از یک دهه مشکلات در حوزه‌های مختلف در پردیس انباشت شده است که در نظام مسائل شهرستان این موضوعات را در ۸ سرفصل و ۴۱ مورد دسته بندی کرده‌ و پیگیری میکنیم.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: تحویل بیش از ۵ هزار واحد مسکن مهر، عملیات اجرایی ۲۱ مدرسه، کسب مجوز احداث ۴ مرکز جامع سلامت و دستور وزیر ورزش و جوانان برای احداث ۱۵ مرکز ورزشی در شهرستان بخشی از مطالبات به حق مردم بود که با عزم جدی دستگاه های متولی، پیگیری فرمانداری، حمایت های استاندار تهران و ورود نمایندگان مجلس در مسیر اجرا قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان حضور میدانی و ارتباط مستقیم و بی‌واسطه مسئولان با مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: مدیران باید به وعده‌هایی که در میزهای خدمت داده می‌شود عمل کنند و فرمانداری نیز عملکرد مدیران را بر اساس میزان رضایت مردم و تحقق وعده‌ها ارزیابی خواهد کرد تا اثربخشی میزهای خدمت افزایش پیدا کرده و مشارکت و حمایت مردم نیز محقق شود.

 فرماندار پردیس در پایان از پیگیری و جدیت نماینده معین شهرستان برای تحقق مطالبات مردمی قدردانی کرد و هم افزایی و تعامل را مهمترین راهکار برای پاسخگویی به مطالبات مردم دانست.
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 11 آبان 1404
  • ساعت 13
  • توسط کورش کریمان /ادمین فرمانداری پردیس
  • تعداد بازدید 7
  • واحد ارجاع دهنده فرمانداری پردیس
نظرات شما
captcha refresh
Aa