پنجشنبه 10 مهر 1404
تاریخ : پنجشنبه 10 مهر 1404
کد 170061

برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره پسته در ملارد

جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره پسته به ریاست سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ملارد و با حضور بخشدار صفادشت و جمعی از مدیران مرتبط برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، در این جلسه، اهم برنامه‌ها و اقدامات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره پسته مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هماهنگی‌های لازم بین ادارات مختلف از جمله بخشداری، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری و تعاونی پسته کاران انجام شد.

محمد امینی با تاکید بر اهمیت این جشنواره به عنوان فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های کشاورزی و اقتصادی منطقه، خواستار همکاری و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها شد تا جشنواره بتواند به بهترین شکل ممکن برگزار شود و زمینه‌ساز توسعه پایدار در شهرستان ملارد گردد.

بخشدار صفادشت نیز در این جلسه با اشاره به سابقه طولانی کشت و تولید پسته در این منطقه، بر لزوم حفظ و معرفی این محصول بومی تاکید کرد و از مدیران خواست برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای جذب گردشگران و شرکت‌کنندگان در جشنواره صورت گیرد.

در این جلسه، وظایف و مسئولیت‌های هر یک از دستگاه‌ها به صورت مشخص تعیین و زمان‌بندی اجرای برنامه‌ها مورد توافق قرار گرفت تا همه امور در موعد مقرر آماده گردد.
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 10 مهر 1404
  • ساعت 10
  • توسط یوسف قربانی /ادمین فرمانداری ملارد
  • تعداد بازدید 12
  • واحد ارجاع دهنده فرمانداری ملارد
نظرات شما
captcha refresh
Aa