چهارشنبه 12 شهريور 1404
تاریخ : چهارشنبه 11 تير 1404
کد 168387

شهردار فرون آباد:

ملاقات مردمی از جمله ارکان اصلی پاسخگویی در مدیریت شهری است

شهردار فرون آباد در برنامه ملاقات مردمی با شهروندان گفت: ملاقات مردمی از جمله ارکان اصلی سیاست شفافیت و پاسخگویی در مدیریت شهری است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون آباد، به منظور تسریع در رفع و بررسی مشکلات مردم، برنامه ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره محمد عسگری فرد شهردار فرون آباد با شهروندان با حضور زهرا علی عسگری رئیس و فرهاد جهانگیری عضو شورای اسلامی شهر فرون آباد به منظور رسیدگی به مشکلات مردمی و در حوزه های مختلف مدیریت شهری برگزار شد.
 
محمد عسگری فرد شهردار فرون آباد بیان داشت: ارتباط مستمر با مردم و شنیدن بی‌واسطه مشکلات آنان، یکی از برنامه های اصلی مجموعه مدیریت شهری در این دوره بوده است و این دیدارها با هدف ارتقای کیفیت خدمات و تسریع در پاسخگویی به مطالبات شهروندان، افزایش مشارکت مردم و ارتقای سطح خدمات شهری، تداوم خواهد داشت.
 
وی با بیان این که دیدارهای هفتگی با شهروندان فرصت مغتنمی است تا دغدغه‌های واقعی مردم را از نزدیک بشنویم و رسیدگی به مشکلات را در اولویت قرار دهیم، عنوان کرد: دیدارهای چهره‌به‌چهره با شهروندان، زمینه‌ساز درک بهتر مطالبات مردمی و تصمیم‌گیری دقیق‌تر در خصوص رفع مشکلات شهروندان می شود.
 
شهردار فرون آباد بر اهمیت برگزاری منظم برنامه ملاقات‌ مردمی تاکید کرد و افزود: ملاقات مردمی از جمله ارکان اصلی سیاست شفافیت و پاسخگویی در مدیریت شهری است و شهروندان در این جلسه به بیان مطالبات و خواسته ها و درخواست های خود در زمینه های مختلف حوزه مدیریت شهری می پردازند.
 
در راستای خدمتگزاری هر چه بهتر به مردم و تکریم ارباب رجوع و طبق روال روزهای سه شنبه هر هفته، شهردار فرون آباد در محل دفتر خود میزبان تعدادی از شهروندان بود و ضمن دیدار چهره به چهره با آنان، پای در دل آنها نشست و دستورات لازم در خصوص رفع و حل مشکلات آنان را صادر کرد.
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 11 تير 1404
  • ساعت 08
  • توسط حسن سندگل/شهرداری فرون آباد پاکدشت/استانداری تهران
  • تعداد بازدید 0
نظرات شما
captcha refresh
Aa