يکشنبه 2 شهريور 1404
تاریخ : شنبه 18 اسفند 1403
کد 165378

با هدف ارتقای خدمات نوروزی به مسافران

برگزاری جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر در ۱۶ شهرستان استان تهران

معاون گردشگری استان تهران، از برگزاری جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر در تمامی ۱۶ شهرستان استان تهران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل گردشگری،صنایع دستی و میراث فرهنگی استان تهران، رضا همتی معاون  گردشگری استان تهران با بیان اینکه دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر در تمام شهرستان‌ها با دبیری مدیران ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فعال شده است گفت: هدف از این جلسات، ایجاد هماهنگی و تعامل حداکثری میان دستگاه‌های عضو ستاد، افزایش سطح آمادگی خدمات‌رسانی و بهبود کمی و کیفی امکانات رفاهی برای مسافران و گردشگران نوروزی است.

وی با تأکید بر اهمیت برنامه‌ریزی مدون برای مدیریت سفرهای نوروزی افزود: «با اقدامات انجام‌شده، انتظار داریم شاهد بالاترین سطح خدمات در نوروز ۱۴۰۴ باشیم و استان تهران به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور، پذیرایی شایسته‌ای از مسافران داشته باشد.»

گفتنی است ستاد اجرایی خدمات سفر که با محوریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و همکاری دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، نیروی انتظامی، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس، سازمان راهداری و سایر نهادهای مرتبط فعالیت می‌کند، در ایام نوروز بر حوزه‌هایی چون ایمنی سفر، اسکان و اقامت، نظارت بر خدمات گردشگری، مدیریت ترافیک، اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران تمرکز دارد.

با این اقدامات، تلاش می‌شود که تجربه‌ای ایمن، راحت و به‌یادماندنی برای مسافران نوروزی رقم بخورد.
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 18 اسفند 1403
  • ساعت 11
  • توسط مهدی وحیدی/اداره میراث فرهنگی شهر تهران
  • تعداد بازدید 56
نظرات شما
captcha refresh
Aa