شهردار فرون آباد در برنامه ملاقات مردمی با شهروندان گفت: خدمت بدون واسطه به مردم الگوی کاری مدیریت شهری بوده و خدمت رسانی به شهروندان به نحو احسن و همراه با رضایت حداکثری صورت می گیرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون آباد، محمد عسگری فرد شهردار فرون آباد پیش از ظهر امروز سه شنبه 16 بهمن ماه 1403 در برنامه ملاقات مردمی با شهروندان بیان داشت: تمامی خدمات مجموعه شهرداری مختص به شهر و شهروندان است، لذا بحث تکریم ارباب رجوع از اهمیت بالایی برخوردار میباشد و همه مسئولین و کارکنان شهرداری باید نسبت به تحقق این موضوع اهتمام ورزند تا این مهم به نحو احسن اجرایی شود.
وی افزود: با مشارکت مردم میتوان شهر را مدیریت و اداره کرد و تکریم بهترین راه ارتباطی بین مسئولان و ارباب رجوع است و این موضوع ما را در رسیدن به آرمان های مدیریت شهری نزدیکتر خواهد کرد و در این راه خدمت بدون واسطه به مردم الگوی کاری مجموعه مدیریت شهری بوده است.
شهردار فرون آباد اضافه کرد: توسعه و آبادانی شهر، صیانت و تلاش برای بقای آن در ساختار شهری بر عهده شهرداری است و مجموعه مدیریت شهری، با این باور که همه امور شهری باید نیازی از شهروندان را مرتفع سازد به فعالیت در عرصه های مختلف می پردازد.
محمد عسگری فرد عنوان کرد: همه فعالیت های شهرداری برای مردم است و مجموعه مدیریت شهری خود را در برابر شهروندان مسئول میداند از این رو یکی از وظایف اصلی ما این است که به صورت مرتب با مردم ارتباط داشته و مشکلات آنها را درک کنیم.
در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع برنامه ملاقات مردمی محمد عسگری فرد شهردار فرون آباد با شهروندان طبق روال روزهای سه شنبه هر هفته برگزار و 10 نفر از شهروندان درخواست ها و مشکلات خود را در ارتباط با مسائل شهری مطرح و شهردار فرون آباد پس از بررسی درخواست ها نسبت به رسیدگی و رفع موارد مذکور به مسئولان واحدها دستورات لازم را صادر نمود.