سه شنبه 25 شهريور 1404
تاریخ : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
کد 159149

شهردار قرچک خبر داد؛

ثبت 6355 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک در سال ۱۴۰۲

شهردار قرچک از ثبت شش هزار سیصد و پنجاه‌وپنج تماس با سامانه 137 شهرداری طي سال 1402 توسط شهروندان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خرمي شريف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه 137 شهرداری قرچک به‌صورت 24 ساعته آماده دريافت پیشنهاد‌ها، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است.

وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماري سامانه 137 مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲ شهروندان، ۶ هزار و ۳۵۵ تماس با این سامانه در موضوعات مختلف شهری برقرار کرده‌اند.

این مدیر شهری افزود: آمار به ثبت رسيده با این سامانه نشان می‌دهد، موضوعاتي مانند لکه‌گیری آسفالت با ۱۵۰۹ تماس، نظافت جداول و لایروبی با ۱۰۴۶ تماس، امور مربوط به فضای سبز با ۹۵۶ تماس، سد معبر با ۵۵۱ تماس، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و طعمه‌گذاری با ۴۰۸ تماس، حوزه عمرانی با ۵۸۸ تماس، حوزه شهرسازی (ساخت‌وساز) با ۴۷۱ تماس و سایر موارد مطرح‌شده در حوزه‌های مختلف با ۸۲۶ تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.

خرمي شريف در پايان خاطرنشان کرد: شهروندان قرچکی می‌توانند هرگونه درخواست يا پيشنهاد در رابطه با فعالیت‌های شهرداري دارند با شماره سه‌رقمی 137 تماس گرفته و آن را به ثبت برسانند.
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • ساعت 10
  • توسط حسین ابویسانی/شهرداری قرچک / فرمانداری قرچک
  • تعداد بازدید 10
نظرات شما
captcha refresh
Aa