شهروندان اسلامشهری با برقراری تعداد ۱۴۶۶ تماس با سامانه ۱۳۷ در آبان ماه ، درخواست ها و مشکلات خود را مطرح نمودند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، در این راستا در ماه آبان تعداد ۱۴۶۶ تماس دریافت و تعداد ۸۸۶ تماس مردمی در سامانه ۱۳۷ ثبت شده که موضوعاتی همچون نظافت شهری، آسفالت، فضای سبز، ساخت و ساز و مزاحمت حیوانات به ترتیب بیشترین تعداد پیام را به خود اختصاص داده اند و مناطق ۲ ، ۱ و ۳ به ترتیب بیشترین تعداد تماس مردمی را داشته اند .
گفتنی است سامانه ۱۳۷ به عنوان یکی از پل های ارتباطی شهروندان با مجموعه مدیریت شهری، نقش بسزایی در کاهش مشکلات شهری دارد و شهروندان میتوانند از طریق این سامانه به بیان مشکل و درخواست خود بپردازند که بلافاصله پس از ثبت پیام در سامانه، پیگیری جهت رفع مشکل و رسیدگی به آن انجام خواهد شد.