رئیس فناوری اطلاعات فرمانداری تهران گفت : امکان ثبت نام برای درخواست صدور مجوز در روز های شنبه الی چهارشنبه در ساعت 7 صبح الی 11 صورت می گیرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران ، "محمد مهدی اله یار" رئیس فناوری اطلاعات فرمانداری تهران اعلام کرد: با توجه به لزوم حفظ رعایت شیوه نامه های بهداشتی فرمانداری تهران به عنوان مرجع صدور مجوز تردد بین شهری اقدام به راه اندازی سایت به آدرس http://taradodtehran.com نموده که مشغول خدمت رسانی به مردم شریف می باشد.
رئیس فناوری اطلاعات فرمانداری تهران در این باره گفت همشهریان گرامی بعد از ورود به سایت صدور مجوز در قسمت ثبت نام سامانه کلیک کرده مشخصات فردی را وارد و پس از تکمیل فرم دکمه ثبت نام در سامانه را کلیک نموده تا ثبت نام با موفقیت انجام گردد. نام کاربری (شماره تلفن همراه) و رمز عبور را در قسمت ورود به سامانه که شامل این مراحل می باشد : 1- ثبت پلاک خودرو – نوع خودرو – بارگزاری تصویر کارت خودرو یا برگ سبز خودرو را انجام داده و دکمه ثبت اطلاعات خودرو را کلیک نمایید.
2- در قسمت نوار بالای صفحه ثبت درخواست تردد که در ساعت ( 7 الی 11) امکان پذیر می باشد وارد شده نسبت به تکمیل اطلاعات درخواست و بارگزاری مستندات اقدام نمایید که در پایان کد رهگیری تولید می گردد.
رئیس فناوری اطلاعات اظهار داشت تاریخ صدور مجوز حد اکثر به مدت یک هفته از تاریخ درخواست می باشد و ثبت vin خودرو الزامی نمی باشد.
ایشان افزود از ساعت 11 الی 17 (روزهای شنبه تا چهارشنبه ) ترددهای ارسالی مورد بررسی قرار گرفته و بعد از ساعت 17 امکان پیگیری تأیید در خواست یا رد درخواست فراهم می باشد . افرادی که مجوز آنها مورد تایید قرار گرفته در قسمت پیگیری درخواست امکان دریافت مجوز را خواهند داشت.
لازم با ذکر است صدور مجوز تردد بین استانی فقط برای شهروندان شهر تهران امکان پذیر می باشد.