سوالات ثبت شکایات
- شکایت از افراد حقیقی و حقوقی چگونه است ؟
درخواست شما با ستاد و صف استانداری غیر مرتبط است و باید از طریق مراجع قضایی اقدام و پیگیری نمایید.
- یارانه ما قطع گردیده چه باید بکنیم؟
باید از طریق ستاد هدفمندی یارانه ها و یا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری نمایید.
- سوالات ، پیشنهادات و شکایات خود را چگونه ارسال کنیم؟
سامانه تلفنی 111 در ان واد از دو قابلیت برقراری " ارتباط زنده on line" و " غیر زنده offlineبرخوردار است . به این معنی که در ساعات اداری تماس گیرندگان به انتخاب خود می توانند با کارشناسان سامنه به گفتگوی زنده بپردازند و ضمن بهره مندی از جنبه مشورتی سامانه با طرح نکات مورد نظر خود و دریافت کد پیگیری امکان دنبال کردن موضوع مورد نظر را نیز بیابند . هم در روش آفلاین هم در ساعات اداری و هم در ساعات غیراداری تماس گیرندگان می توانند از طریق ظبط مکالمه ، مطالب مورد نظر خود را مطرح کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
- ملاقات عمومی مدیران و معاونین استانداری چه روزهایی است ؟
ملاقات عمومی با کلیه مدیران و مسئولین استانداری در روزهای سه شنبه امکان پذیر می باشد.
- ملاقات حضوری با استاندار محترم از چه طریق امکان پذیر است ؟
- ملاقات با استاندار محترم از طریق هماهنگی با دفتر استاندار امکان پذیر می باشد .
- مبلغی وام جهت اشتغال درخواست دارم چگونه اقدام کنم ؟
از طریق بانکهای عامل استانی ، شهرستانی یا سرپرستی استانها پیگیری نمایید
.
- زمان تحویل مسکن مهر به تعویق افتاده چگونه پیگیری کنم؟
شما باید از طریق وزارت راه و شهرسازی پیگیری نمایید
.
- در مورد درخواست اشتغال در دستگاه های دولتی شکایت دارم؟
رشته های دولتی فقط از طریق شرکت در آزمون( فراخوان جراید ) و سیر مراحل قانونی محقق می گردد
.